fbpx
keyboard_backspaceTilbage til bloggen

13 Fabelagtige Isbægre Med Låg Designs

Af Oliwia Przedanska · 2. februar 2021

Vores Isbægre Med Låg

Den voksende efterspørgsel efter at kunne købe lokale produkter, er en stor mulighed for mindre isbutikker. De har muligheden for at sælge deres produkter i lokale discount butikker, online eller bare direkte fra butikken, så dine kunder kan tage det med hjem. Hvis du leder efter at udvide dit produktsortiment, så er isbægre med låg en god måde at sælge dine produkter i. Vi har samlet nogle af de bedste designs vi har produceret af isbægrene med låg, så du kan få lidt inspiration.

Inden vi går i gang med at gennemgå de forskellige designs, så er der her lidt relevant information. Isbægrene med låg kan bruges til meget mere end bare isbægre, men de bliver brugt til produkter som skal fryses ned. Både bægret og lågene kan blive trykt på hele overfladen, med lige så mange farver som du ønsker. Du har altså fuldstændig kreativitet.

Jeg har til hver af designsne lige beskrevet, hvorfor de har valgt den tilgang og hvorfor det giver mening for dem. Når det kommer til designs, så er der ikke noget rigtig svar – det hele afhænger af situationen og hvordan din forretning gerne vil udtrykke sig. Så de nedenstående vi har udvalgt er blot for, at du kan få lidt inspiration og tilpasse det din stil, og ikke bare kopiere et af designs til at være dit eget.

Eis Bar Roma

Eis Bar Roma er en isbutik i Tyskland, som er startet af nogle italienske ejere, som gerne ville fortælle historien om hvordan gelato er lavet i Rom. De har gjort dette i stor stil fra deres lokale isbutik, men de ville gerne udbrede budskabet gennem deres is i butikker i Tyskland – Det er også derfor der er en stregkode på designet.

Historien bag deres brand deres brand bliver symbolisere gennem isvaflen, som bliver til Colosseum og så selvfølgelig, deres karakteristiske is der kommer op af den. Jeg synes selv det er genialt at bruge isbægrene til at fortælle en historie gennem dem.

BrainEffect

Jeg har tilføjet BrainEffect til denne artikel, ikke kun pga. deres design, men også hvad de bruger deres madbægre til. De bruger dem lidt anderledes end resten af virksomhederne, som vi kommer til at gennemgå. De laver “kit” hvor du kan lave din egen is og så fryse det ned, også spise isen når det passer kunden.

Deres formål med denne is er at du skal kunne sove bedre. Dette er også hvad deres design fortæller dig gentagne gange, både gennem processen på venstre side, men det indgår også i logoet og rundt på bægret. Det er nærmest umuligt for kunden ikke, at vide hvad konceptet går ud på.

Thaller-Eis

Thaller-Eis er et tysk isbutik, som laver deres egen is. På deres design for isbægre med låg prøver de simpelt, men nemt at hvis hvad det er bægret indeholder, med en masse små isvafler rundt på bægret. Det giver rigtigt god mening, da de prøver at få dig til at forestille den is, som vi alle ser frem til hver evig eneste sommer.

Desuden så i midten, hvor de har deres logo – viser de også at isen er hjemmelavet. Men under logoet har de også gjort plads til et klistermærke, så de kan sætte et klistermærke på koppen for at fortælle kunden, hvilken smag den indeholder.

Nicecream

Nicecream er et vegansk isbrand i København, som både har deres egne butikker, men de sælger også i supermarkeder. De producere hvert år en juleversion af deres is, hvor den er lavet baseret på Ris Ala Mande. De putter deres hjerte og sjæl ind i at få kunder til, at forstå at denne version kun bliver lanceret i vintermånederne, hvorimod man kan købe resten af deres udvalg hele året rundt.

Jeg synes selv denne juleudgave af deres is, kan være en god inspiration i hvordan, du potentielt kan tænke på at lancere og designe isbægre som er tilpasset forskellige højtider, som du værdsætter.

Click’n’Lick

Click’n’lick er en isbutik i England, hvor kunder selv kan bygge deres egen kasse med forskellige slags og brands af is. De ville også give deres kunder muligheden for at vælge deres egen produceret is til disse kasser. Da de ikke kun er deres eget brand de sælger, men andre brands også, var det vigtigt for dem at adskille deres isbægre klart fra de andres.

Det er derfor deres isbægre er trykt så kraftigt i deres farver og deres logo+navn fylder så meget i designet. Kunderne skal ikke være i tvivl, og det er de ikke.

Restaurante Stive

Designet som vi har lavet forr Restaurante Stive’s isbægre med låg er et godt eksempel på hvordan du kan lave dit design ved at bruge illustrationer fra dit logo. Som du hurtigt kan gætte dig til når du ser designet, så er deres vigtigste illustration en Flamingo, som også er den de har valgt at bruge mest i deres design.

Det smarte ved at bruge flamingoen så mange gange i designet, skyldes at kunden i fremtiden vil tænke på Restaurante Stive når de ser flamingoer.

Les Frères Amoré

Les Frères Amoré er en lille isbutik som sælger hjemmelavet is i to butikker, men de ønskede også at tilbyde deres kunder muligheden for, at de kunne tage isen med hjem i deres egen fryser.

De har valgt at have to forskellige slags is, som de ville tilbyde til deres kunder. De har gjort det nemt for kunderne, at kende forskel på smagene ved at have lavet forskellige designs pr. smag. Selvom designsne adskiller sig, så er der en klar sammenhæng mellem designsne således man kan genkende at de begge kommer fra Les Frères Amoré. Det er genial måde at adskille produkter fra hinanden, men stadig skabe sammenhæng med det brand de kommer fra.

L’Artisan Chocolaté

Jeg har taget l’Artisan Chocolatés designs med i samlingen i dag, for at vise dig nogle af de muligheder man har med farver og farvekombinationer. Isbægrene med låg bliver trykt med fuldfarvetryk på hvid papir, så har du mulighed for at få trykt lige så mange farver, som du ønsker og kombinere dem på tværs så det giver det resultat du ønsker. l’Artisan Chocolaté har normalt et farverigt brand, og det er også derfor de har valgt netop denne form for design til deres isbægre. Antal farver brugt er ikke altid lig med det bedste design, på nær hvis det er sådan dit brand skal fremvises.

FreezeBee

Designet som er blevet produceret for FreezeBee går i samme kategori som designet for l’Artisan Chocolaté, hvordan kan man kombinere farverne på den bedst mulige måde – og særligt hvordan kan man bruge falmende farver i et design. Jeg synes egentlig designet er god eksempel på hvordan man kan bruge mange farver både på låget og bægret, hvor det stadig kommer til at se rigtig godt ud. Det kan nemlig hurtigt gå hen at blive meget forvirrende når man bruger mange farver.

Les Saveurs d’Emeline

Les Saveurs d’Emeline er en belgisk forretning som laver forskellige slags desserter og heriblandt is. Deres is har de dog i flere forskellige smage, og i modsætning til Les Frères Amoré, så har de valgt at bruge klistermærker til at markere hvilken smage de forskellige isbægre indeholder.

Når man bruger klistermærker til at adskillige designsne fra hinanden får man ikke den samme genkendelighed i designet, og det ser heller ikke lige så professionelt ud. Men hvis du er nystartet med at levere is til at tage med hjem på frys, er det en billige måde at starte ud på. De har selvfølgelig lavet plads til dette klistermærker i deres design, så det bliver det der er i centrum af designet.

Opal

OPAL har nok en af de lidt mere anderledes designs, men lige så snart du forstår deres historie så giver det hele mening. Designet bygger bare videre på deres historie og den historie tilføjer bare til smagen når man spiser isen. Hvad er deres historie den?

Den specielle ting ved OPAL is er at de kun bruger mejeriprodukter til deres is – Mælken og fløden kommer fra lokale gårde som laver deres mejeriprodukter gennem økologisk landbrug. Dette er hvad den glade ko symbolisere og det er den oplevelse du får når du træder ind i butikken og smager deres is.

U Palazziu

U Palazziu er en lille isbutik i område i Frankrig, som afhænger meget af turisme og nærmest alle deres besøgne skal til stranden for at få en tur i det lækre vand. De laver ikke deres egen is, men de har valgt at få isbægre med låg, da de ville give deres kunder muligheden for at tage is med til stranden i en køletaske. Det er rigtig god service for kunderne, for så behøves de ikke forlade stranden, når der er brug for is til at køle sig ned med.

Det er et nemt trick til at sikrer sig, at kunder som har været der en gang før, vil komme tilbage igen. Det er også denne løsning de prøver at illustrere i deres design, hvor de har valgt at have mange forskellige iskugler, som faktisk er de iskugler du kan få i deres butik.

RichIce

RichIce laver forskellige slags økologisk is, men da de kun sælger deres is i deres egen butik, har de valgt kun at have et design til at repræsentere dem. De har valgt dette, da de passer bedre med deres isbægre uden og låg og generelt resten af deres to-go emballage. De har gjort alt hvad de kunne for, at gøre det nemt for deres kunder at huske dem ligegyldigt hvilket produkt de ser fra dem af.

Designet de har valgt at få på deres bægre er meget simpelt, med nogle striber som stille og roligt falmer i toppen eller bunden af bægret. Det får bægrene til at se meget elegante ud og ret lækkert at kigge på.

Alle blogindlæg arrow_forward
Gå til Limepack
Følg os på