fbpx
← Tilbage til bloggen

De 12 bedste plastikkrus designs vi har set

Af Steffen Andersen · 22. februar 2020

I Limepack arbejder vi med mange forskellige kunder og firmaer som leder efter plastikkrus med sit eget unikke design. Vi hjælper giver gerne råd og hjælpe med designprocessen hvis du ikke din egen designer. Vi arbejder med kunder over hele Europa, og som du vil se i denne gennemgang har dette en påvirkning på de forskellige designs og metoder. 

Vi har lavet over 500 forskellige designs af plastikkrus, og vi ønsker at dele nogle af de bedste med dig for at give dig både inspiration også du kan se muligheder med plastikkrus design. Vi vil her introducere dig til 12 originale designs som muligvis kan give dig nogle nye ideer til når du skal designe dine plastikkrus med logo. 

 

© Brasil Barista

Vi trykker vores plastikkopper med Pantone-farver. Vi har en minimumsbestilling på 1.000 stk stk., hvor vi kan trykke en farve i designet. Vi har også kopper hvor minimumsbestillingen er 5.000 stk. kan vi trykke op til 6 forskellige farver i designet.

Kiara

Disse plastikkrus er lavet for Kiara som har fået trykket logoet på begge sider af koppen. De gennemsigtige plastikkopper kombinerede med sorte og hvide farver i teksten og logoet gør det muligt for kunden både at se logoet og hvad drikken indeholder. Selv om Kirara har et meget detaljere logo vil alle detaljerne blive vist på grund af trykprocessen.

SweetTOOTH

Designet på plastikkopperne for Sweet Tooth har et logo på begge sider i en skarp rød farve og med store bogstaver for «sød» og derefter almindelige bogstaver.

Det kreative design gør det besværligt at læse teksten for andre, men lige så snart at kunden modtager sine drik og smager den samt ser logoet bliver det hele gjort klart for kunden. Det er en drik der passer til den søde tand. 

People like us

Designet på People Like Us plastkopper gør at man føler sig velkommen og inkluderet fra sekundet man træder ind i butikken. Den tekst de har inkluderet før logoet «it’s good for you to meet» skaber en spænding og gør at kunden føler sig inviteret med ind.

Selve designet er iøjnefalden eftersom det dækker hele koppen og designet slanger sig rundt om koppen. De bruger en sort farve i designet og den gennemsigtige kop virker som kontrast til farven.

L’ICE London

L’ice London serverer milkshakes, kaffe og is i deres butik, og de har med det trefarvede design valgt at lave plastikkopper som matcher resten af deres take-away emballage.

Illustrationerne i deres design viser at de meget mere end bare milkshakes, men også burgere, is og meget andet. Farverne de bruger er nogle man forbinder med en frisk og sommerlig følelse så man har lyst til at nyde sin drik ude i solen. 

Sheygosh

Designet Sheygosh har på sine plastikkrus er dest normale design vi ser på plastikkrus. Designet har logoet i en stor størrelse på den eneside og navnet i en stor størrelse på den anden side af koppen. Det er en enkel måde at sikre uanset om hvor en kunde holder henne på koppen, at det er muligt at se de er fra Sheygosh.

De har yderligere inkluderet deres sociale medier for at vise deres kunder, at de kan følge med her og se om der er nogle specielle tilbud eller events hos dem.

Event Øster Hurup

Dette er ikke bare en plastikkop, men en del af en markedsføringskampagne for Event Øster Hurup. De valgte at have mange forskellige illustration på hver sin side af koppen for at sikre at kunderne ville få alle de informationer som de har behov for.

De informationerne som de har inkluderet er både hjemmeside, logo og de sociale medier hvor man kan følge med, det hele er samlet på en kop. Event Øster Hurup har valgt at have sit design i sort, da det skaber en flot kontrast mellem den gennemsigtige kop og logoet.

Ciclon

Ciclon ønsker at få sit logo trykt i stor størrelse på begge sider af deres, så enhver der elsker energidrikke kan genkende dem langt væk fra. Kombinationen af tre lyse farver – rød, gul og blå, giver en frisk følelse og har en positiv påvirkning på humøret af kunderne.

Ciclin havde meget specifikke farve ønsker, hvilket passer perfekt med Pantone-farver, da de blot kunne oplyse deres Pantone farver også kunne vi sikrer os at designet ville se akkurat ud som de ønsker.

Le Matou

Le Matou har valgt et meget minimalistisk design for deres plastikkopper, som gør at det er simpelt for dem at blive brugt i sammenhæng med resten af deres markedsføring.

De har valgt kun at have logoet på den ene side af koppen for at holde designet så enkelt som muligt, og sørge for at hovedfokuset ligger på deres logo. Den anden side af koppen har simpelt og enkelt deres kontaktinformationer på.

Utopia

Utopia bruger sine kopper til de fester som de arrangere hver weekend og har derfor et enkelt formål med kopperne. De vil gerne fortælle at de tilbyder den ultimative festoplevelse for alle på Utopia.

Solen i deres logo symbolisere flere ting for eksempelt at man kan feste til den lyse morgen, og den dejlige sommerfølelse når man fester. For at fremvise deres logo så meget som muligt er det trykt på begge sider og i bunden kan man finde deres hjemmeside.

Matcha

Matcha Gracias vil varme hjerte af enhver kunde med deres lyserosa design. Det iøjnefallende logo er trykt på forsiden og på bagsiden er en illustration af en smliende emoji, fordi de værdsætter glade kunder mere end noget andet i deres butik. Designet taler for sig selv og derfor er der ikke behov for noget mere tekst eller ikoner på deres kop.

Le Sa

Designet på Le Sa’s plastikkopper er i en frisk grøn farve, som passer perfekt den organiske drik de servere. På den anden side har de inkluderet deres slogan, som fortæller hvad de står for – At lave drikke som gør folk glade. De gør deres standard informationer tilgængelige på kop, som gør det enkelt for andre at vide hvor de skal tage hen for at få lækre smoothies.

Kallpressen

Designet for Kallpressens butik i Sverige giver en sund og sød følelse ved først øjekast – for hvem vil ikke købe en friske juice fra en pingvin? For at være sikker på at de klarer at formidle sit økologiske arbejde har Kallpressen valgt at inkludere et «100% økologisk» label på koppen, i store bogstavet og tykt i sort.

Det er tydeligt at det er vigtigt for dem at fortælle, så deres kunder kan nyde drinken med god samvittighed. På den anden side af koppe finder du alle deres standard infromationer såsom adressen og hjemmesiden. Kallpressen har normalt flere farver i deres design, men eftersom de kun ønsker 1.000 stk. Har de valgt at få lave hele designet i ens farve

Content- og marketingansvarlig hos Limepack

Alle blogindlæg →