fbpx
← Tilbage til bloggen

De 12 bedste isbægre designs vi har set

Af Steffen Andersen · 28. februar 2020

I Limepack har vi arbejdet med virksomheder og kunder fra hele Europa, som gerne ville have personaliserede isbægre. Vores design team kan hjælpe dig med at lave dit ellers kan vi hjælpe med at trykke det design du allerede har lavet. 

Nedenfor vil vi gennem forskellige typer af isbægre og deres designs, som har repræsenterede deres virksomhed til messer, arrangementer og meget andet. Her er de blevet fremvist for bestående kunder og potentielt nye kunder. Vi håber dette vil give dig nor inspiration for din næste design opgave.

© Limepack. Bekkers Kaffebar

Alle vores isbægre er trykt med CMYK farver som betyder at bægret kan have et uendeligt antal far i designet uden ekstra omkostninger.

Heinzel Group

Heinzel group laver maskiner såsom gaffeltruck og arbejder med entreprenør arbejde, som de også fremviser på en ret sjov måde på deres isbægre. Gaffeltrucken som isen med chokolade sovs oven på, og arbejderne som er i gang med at rejse isvafflen op.

Designet er originalt og gør at det er noget som man ligger mærke til, og den hvide baggrund er fantastisk til at hvis illustrationerne i en kontrast. 

Mfit Studio

Mfit har primært som fokus at producere sunde snacks for fitness elskeren, hvorfor de har valgt at få logo trykte isbægre for deres hjemmelavede is. Den sorte baggrund står som en klar kontrast til deres logoer.

Den gul/orange farver i deres design er nem at genkende og måde som deres “M” er visualiseret på er lige som en puls der slår. 

Roolly Ice Cream

Rolly har valgt at få meget simpelt isbægre som henvender sig til kunder som har smagt på deres is. Rolly vil gerne have at kunder som har smagt deres is følger dem på deres sociale medier, og de gør det derfor nemt for kunderne at finde dem på de sociale medier gennem disse QR koder.

Rolly laver ikke bare standard is, men de lavede rullede is stykker som er en speciel is metode, som de fremviser gennem deres logo.

Hansens

Der er ingen tvivl om at Hansens isbægre design giver en følelse af at isen er lavet af organiske og naturlige materialer. Den først ting som tiltrækker opmærksomhed er en illustration af en landbrugskvinde i midten af bægret som holder en is.

Hun fortæller alle at Hanses Flødeis er af høj kvalitet, og koen ved siden af hende repræsentere at deres is er lavet af fløde som kommer fra køer og danske landbrug.

Cucamonga

Dette designer er en energi booster uden lige, som giver dig lyst til at kigge forbi med et enkelt øjekast. Det farverig design giver en eksostisk følelse, der omgående får dig til at forestille dig at du ligger i sommer seng med en is på strand.

Parpegøjen som spsier frugten fra isbægrene symbolisere at isen er lavet af friske frugt og den smager så godt at selv parpegøjen ikke kan holde sig fra den. 

Reaktor

Reaktor har været meget illustrative i deres design for deres isbægre, de gjorde dette da de skulle til en messe med deres produkter. De arbejder som designere og konsulenter tech-branchen, og de ville derfor fremvise nogle af deres illustrative kompetencer og vise at de turde stå ud for flokken i deres branche.

De farver som er brugt i designet virker perferkt som kontrast til hinaden, og giver en rigtig science fiction følelse. 

Cafe Allfred

Café Alfred isbægre har en lidt oldschool følelse pga. Skrifttypen som de har benyttet, men samtidig har de mixed det lidt op med en pink baggrund.

Kontrast mellem det monderne og oldschoole gør sig også gældende ved farve valget, som gør at bægret kan repræsentere følelsem du får når du besøger café Alfred. I skriften fortæller de også gladeligt om hvilket ting du som minimum kan købe i deres café.

Gelato Vero

Gelato Vero viser og promovere at de sælger Italiensk is med flagene i logoet og den lyserød is. Den blå baggrundsfarve fungere rigtig godt som en komplementær farve til den hvide skrift, vafflen med isen i. Den lyseblå farve gør også at banneret med deres navn er tilgængeligt på det relativt simple logo.

Det er nemt at se at farvevalget har haft stor betydning for dem, og været vigtigt for deres design. Den lyseblå baggrund giver også en sommer følelse og lysten til at holde ferie nær en Italiensk sø.

Glace

Glace har valgt en stor størrelse af isbægrene som gør at de kan have tre store logoer rundt på koppen. Det er altså umuligt at undgå og se logoerne, og særligt med de skinnede farver de har logoet er det nemt at se hvad de handler om. 

Logoet er som nævnt sat på tre sider af bægret, så kunder ikke skal dreje koppen at se logoet og skriften i logoet. 

Ker ar beleg

Designet på Ker ar Belegs isbægre har et simpelt formål og det er at vise deres logo til så mange relevante person. Dette skyldes at de skal på en messe, og skal blive vist til så mange som muligt så deltagerne kan finde frem til deres stand og få en snak om deres produkter.

Grunden til at de har tre logoer på deres kop skyldes at det skal være muligt for andre messe deltagere at se deres logo lige gyldigt hvor man holder på bægret. 

Eiscafe

Eiscafe’ som eren tysk iscafé, har I deres design kun valgt at have deres logo på bægret. De har valgt kun at have logo på, da de føler det repræsentere nøjagtig hvad der er.

De er en hyggeligt lille kaffebar hvor du kan belgiske vaffler, en kop kaffe eller noget helt trejde som du synes kunne være lækkert i momentet.

Carl-zone

Umiddelbart ville man tænke at isbægre kun kunne bruges af isbarer, men Carl-zone modbeviser lidt denne idé. De ligeledes ikke bange for at vise deres primære forretning består i at sælge pizzaer og burgere.

De har i designet valgt a vis både logo, men logoet er samtidig med navnet til deres hjemmeside. De gør dette da de gerne vil have at deres kunder bestiller hjemmefra. 

Content- og marketingansvarlig hos Limepack

Alle blogindlæg →